Проект на МОН BG05M2ОP001-2.012-0001 „Образование за утрешния ден“ – 2023
Национална програма “Осигуряване на среда за качествено обучение по хуманитарни науки, изкуства и спорт” – 2023
Проект BG05M2ОP001-2.015-0001 „Ученически практики – 2“ по оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ – 2021
Проект № BG05M2OP001-5.001-0001 „Равен достъп до училищно образование в условията на кризи“ по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“- 2021
Проект BG05M20P001 – 2.011 – 0001 „Подкрепа за успех” по оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” – 2018, 2019, 2020
Проект BG05M20P001 – 2.011 – 0001 „Образование за утрешния ден” – 2019, 2020
Национална програма „Информационни и комуникационни технологии (ИКТ) в системата на предучилищното и училищното образование“ – 2018, 2019, 2020
Национална програма „Осигуряване на съвременна образователна среда”. Модул: „Библиотеките като образователна среда”- създаване на „кът за четене” със STEM оборудване – 2020
Оперативна програма „Региони в растеж” – 2014-2020
Национална програма „Без свободен час” – 2016-2020
Национална програма „Оптимизиране на вътрешната структура на персонала” – 2015-2020
Национална програма „Квалификация” – 2018, 2019, 2020
Проект BG05M20P001 – 2.011 – 0001 „Квалификация за професионално развитие на педагогическите специалисти” – 2018, 2019, 2020
Проект BG05M20P001 – 2.004 – 0004 „Твоят час” Развитие на способностите на учениците и повишаване на мотивацията им за учене чрез дейности, развиващи специфичните знания, умения и компетентности – 2016, 2017, 2018
Проект „Училището е при нас!” към Фондация „Работилница за граждански инициативи” – 2015 – 2017
Национална програма „Създаване на достъпна архитектурна среда” – 2014, 2015
Проект BG05M20P001 – 2.006 – 0001 „Ученически практики” – 2014, 2015
Проект BG051PO001-4.2.05 „Да направим училището привлекателно за младите хора. Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти УСПЕХ” – 2012 – 2015
Проект „Валидиране на професионалните знания, умения и компетентности” – 2014, 2015